събота, 26 юли 2008 г.

Въпреки всичко



Hey - Mimo wszystko


Kochaj mnie mimo wszystko
Do niedzieli jakoś szło

Lukier miód liryczne cudo

Kochaj mnie mimo wszystko

Nagle coś drobiażdzek wręcz
Na manowce złości wywiódł mnie

Kochaj mnie mimo wszystko

Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć raz
To choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę
Powrotów nie będzie
Czasem coś.. tyci czort
Zdania szyk przestawi mi

Kochaj mnie mimo wszystko

Lub slalomem gubiąc krok wracam po dwóch
głębszych pózno w noc

Kochaj mnie mimo wszystko

Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć jeden raz
Jeśli zwątpisz choć raz
To choćbyś z pistoletem zaszedł mi drogę
Powrotów nie będzie.


Въпреки всичко

Обичай ме въпреки всичко


До неделя някак си беше

Ликьор и мед – лирично чудо


Обичай ме въпреки всичко


Изведнъж нещо направо дребно

Ме вкарва в безизходицата на гнева


Обичай ме въпреки всичко


Ако се усъмниш дори един път

Ако се усъмниш дори един път

Ако се усъмниш дори веднъж

То сякаш заставаш на пътя ми с пистолет

Няма да има връщане назад

Понякога... малкият дявол

ми пренарежда думите...


Обичай ме въпреки всичко

Ако се усъмниш дори един път

Ако се усъмниш дори един път

Ако се усъмниш дори веднъж

То сякаш заставаш на пътя ми с пистолет

Няма да има връщане назад

Няма коментари: