неделя, 28 юни 2009 г.

Моят дом

Хубаво ми припомниха, че вече девет месеца обитавам ново жилище, а все още не съм го представила. Така че днес ще има снимки от моята хралупка.

Апартаментът е по-малък от предишния - има само една стая, но за сметка на това всичко е абсолютно ново. PVC дограма, обжавеждане с офис отенък и най-хубавото - много слънце. Доколкото тук има такова:(

Като влезете, това е лявата стена, но е снимана откъм прозореца.

Вдясно, по дългата стена има голяма маса, която си взех от предишното жилище. Масите, както знаем, трябва да са големи. Макар тази да не се използва точно по предназначение. Можете да видите колко добре върху нея стои хоризонтално поставената картина, изобразяваща мъртвата Офелия - сякаш наистина плава по водата. Това ми е най-любимото нещо, което си донесох от Лондон, от галерията Тейт. Колежката ми Бойка се чуди как мога да държа в къщи картина с труп:) Който познава изкуството на прерафаелитите, има отговор. Да, другият ценен армаган оттам е книгата Pre-Raphaelite Painting Techniques.

Това, по-долу, е изглед към централната част на стаята.

Същественото там освен дивана, който винаги стои в този вид - разгънат като легло, е дебелата памучна завивка на пода, която ползвам многофункционално: като килим за уют, като тепих за йога, гимнастика и медитация, като приятно място за търкаляне и четене, като шумозаглушител - да не роптае съседът отдолу като танцувам - и изобщо за каквото друго ми хрумне.

На леглото, разбира се, има възглавнички (и любимото мече), за да се облягам удобно на стената - това е дневна поза. Нощните обикновено са две: ако гледам телевизия, облягам се на бюрото. Но най-често съм тук:)

Това е кабинетът ми. Функционален. Но с цветя и бонсай.

Високотехнологичен.

Това, което ми трябва, е на една ръка разстояние, зад гърба ми. Естествено всичко е категоризирано и си има точно място, но трябва да бъде и красиво - познавате ме.

По-високо - още книги, дискове, касети, карти и каталози от пътешествия.

Това е кътчето със снимки и два подноса с бижута, които все повече се пълнят:)

Съкровищницата продължава и на долния рафт с камъни, хербаризирани цветя и пеперуди, и други неща, които харесвам.

Това е токономата, както се шегувахме на времето с "чичо" Тони. Всъщност произведението на изкуството, което е тук, не е най-същественото. Просто това е кът със спомени, подаръци и снимки от близки хора, а също трофеи и сувенири от пътешествията ми.

Тук прозорецът и вратата към балкона са снимани в нощен режим в опит да се покаже ефектът "дискотека" - лампичките от новогодишната елха са окачени над пердетата. За жалост, като анулирам светкавицата, снимката излиза "бой на негри в тъмна нощ", а когато е включена, се губи вълшебната атмосфера от цветните светлинки.

Другото чудесно нещо е кухнята - много по-просторна е отколкото в по-големите апартаменти.

Светлина.

Зеленина и това, което най-често ям:)

Козметични тайнства.

Вижда се, че не готвя много.

Да надзърнем и тук.

Няма повече. Ха-ха, време е да си ходите.

4 коментара:

Анонимен каза...

Hello. And Bye.

pvc дограма каза...

Благодаря за тези снимки.Много хубав и уютен дом имаш, радвам се че го сподели.Подредено и с красиви мебели.Портмантото е страхотно, точно такова нещо ми трябва за вилата сега.Доста добре видяхме както си написала..." Можете да видите колко добре върху нея стои хоризонтално поставената картина, изобразяваща мъртвата Офелия - сякаш наистина плава по водата. Това ми е най-любимото нещо, което си донесох от Лондон, от галерията Тейт. ..."наистина е удивително, много нежно и разкошен спомен от едно наистина уникално място,което трябва да се види лично.

врати за интериора каза...

Доста Busy работно местенце! "Съкровищата" ме впечатлиха, прекрасна колекция, особено камъните, но не ми се мисли как се чисти прах всяка седмица. На мен това ми е мъката да преместя всяко нещо, да забърша и пак да го подредя... Но най-много ми хареса кухнята, поне на снимката изглежда най-слънчева, светла и просторна :) А растенията на прозореца придават допълнителен уют :)

Maria Lazaros каза...

Вы ищете ссуду для финансирования своего проекта по ставке 2 взамен или жилищный ссуду или ссуду на покупку автомобиля, тогда предложение г-на Педро о ссуде будет для вас хорошим, так как они предложили международный кредит физическому лицу или компании, ищущим способ расширить свой бизнес или личный заем, потому что г-н Педро и его рабочая компания помогли мне профинансировать мой бизнес по ставке 2 взамен, и я закрою свой заем в следующем году в этот день, я действительно надеюсь заказать у них еще один заем, потому что они настоящая кредитная компания с очень хорошими процентами. свяжитесь с г-ном Педро кредитным предложением по электронной почте: pedroloanss@gmail.com