събота, 10 май 2008 г.

Радост вкъщи

Народе,

Най-после съм напълно оборудвана и независима технически!

След като разбрах, че ще сменям жилището наесен, се бях зарекла да не купувам нищо голямо, но... направих изключение. Имам т. нар. у нас Smart Studio: принтер/скенер/ксерокс/факс, наречено тук urządzenie wielofunkcyjne, демек - многофункционално устройство.

Още от България си наумих да се сдобия с тази супер полезна за работата ми тук вещ, дори веднъж отидох да го купувам. Фактът, че всичко по него беше на полски: надписи върху корпуса, менюта и хелпове, охлади ентусиазма ми. Айде аз ще се оправя, но като си го домъкна в БГ, всички останали, които го ползват, ще трябва да се борят с неразбираеми съобщения.

Моментът обаче назря. В службата секретарката на Катедрата вече почти два месеца е болна. На всички ксерокси и принтери са им свършили тонерите, а предстоят изпити, които да се печатат, както и други материали и т. н. Когато опряхме до поканите за тържеството за 24 май, вече ми прекипя... Даже и с полски менюта - купувам го и това е. Реших, че като си тръгвам, просто ще го харижа на Катедрата, а дотогава кой знае какво още ще измислят да напъхат в подобно устройство, така че ще е по-добре да си купя ново.

Консултантът ли беше по-любезен или този път имаха по-голям асортимент, но за моя радост имам новичък Canon с английски менюта. Ура!

Първата ми творба - въпросните покани са строени и готови за изпращане, а някои вече отпътуваха - тия до посолството ни във Варшава. Имаме потвърждение, че височайши гости ще присъстват.

Тъй като бях вдигнала голям шум, че така не може да се работи, най-после секретарката се появи (тя е със счупена ръка) и поръча всички необходими консумативи, които на свой ред пристигнаха. Слава Богу, няма самоотвержено да си изцедя тонера за нула време!

За да се убедите в радостното ми настроение, публикувам прясна снимка от междучасие в групата по полски.


Няма коментари: