петък, 31 юли 2009 г.

Golden Life – Oprócz błękitnego nieba



Kiedy jestem sam
Przyjaciele są daleko, daleko, ode mnie, ode mnie
Gdy mam wreszcie czas dla siebie

Kiedy sobie wspominam
Dawne dobre czasy
Czuję się jakoś dziwnie, dzisiaj noc jest
czarniejsza

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba /2

Gdzie są wszystkie dziewczęta
Które kiedyś tak bardzo, tak bardzo kochałem,
kochałem
Kto z przyjaciół pamięta, ile razy dla nich
przegrałem

W gardle zaschło mi
I butelka zupełnie, zupełnie już pusta, już pusta
Nikt do drzwi już dzisiaj nie zapuka

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba /2

Oprócz drogi szerokiej, oprócz góry wysokiej
Oprócz kawałka chleba, oprócz błękitu nieba
Oprócz słońca złotego, oprócz wiatru mocnego

Oprócz błękitnego nieba
Nic mi dzisiaj nie potrzeba /2



Освен лазурното небе


Когато съм сам,

приятелите са далече, далече, от мен, от мен

Когато най-после имам време за себе си


Когато си спомням

доброто старо време

Чувствам се някак странно, днес нощта е

по-черна.


Освен лазурното небе

нищо друго днес не ми трябва./2


Къде са всички момичета,

които някога толкова много, толкова много обичах,

обичах?

Кой от приятелите помни колко пъти заради тях

губих?


В гърлото ми е засъхнало

И бутилката е съвсем, вече съвсем празна, вече празна

Днес на вратата ми вече няма да почука никой.


Освен лазурното небе

нищо друго днес не ми трябва./2


Освен по-широк път, освен по-висока планина

Освен парче хляб, освен лазурното небе

Освен слънцето жълто, освен вятърът силен.


Освен лазурното небе

нищо друго днес не ми трябва./2

Няма коментари: