понеделник, 12 ноември 2007 г.

Денят не се познава от сутринта

24 октомври, сряда

Не съм склонна да белязвам дните с определения. Никога не живея с усещането, че съм карък и затова не съм. Но в тоя ден два пъти ударих на камък, да не говорим, че счупих чудесна ваза, която току-що си бях купила. Напук на целия кутцуз продължих по задачите. Бях възнаградена за оптимизма си с неочаквана огромна победа. Сполуката е невероятна. Сключих договор за wireless интернет! В къщи, нон стоп! 1024kbit/s, 53 злоти на месец. Още не мога да се нарадвам. Пълното щастие обаче ще почувствам едва след 21 ноември, когато ще се осъществи свещенодействието по включването.

Заслужавам да се почерпя. При това абсолютно сама издирих фирмата, която има обхват в нашия район – навсякъде без преводач докато се добера до нея. Само опциите по договора бяха коментирани на английски, за да съм сигурна какво точно подписвам, а и термините и без това са си английски.

1 коментар:

Unknown каза...

Това е чудесна новина!
Поздравления :-)